fredag 1 februari 2013

Söta väskor för de små





Alla bilder från Jollyroom.

Idag vankas en liten familjeutflykt.
Känns som det är precis vad vi behöver efter att ha
legat hemma sjuka.
Men kom ju på att LillaS har ju ingen egen ryggsäck.
Finns så sjukt mycket sött till barn.
Men kommer nog vänta med att köpa någon till efter Rom. 
För vem vet vad jag kan tänkas hitta där.

Så Fredagsmys hela dagen står på schemat,
och självklart taco på kvällens meny.
Hur ser era fredagsplaner ut?

Ha en riktigt fin dag,
Kramar

7 kommentarer:

Frederica sa...

Den uggleväskan var jag med och tävlade om, utan att vinna.. Och jag kan inte släppa den ;) Får se om det blir någon i framtiden.
Men dom andra va ju med söta! Beslutsångest ;)

Låter härligt med en utflykt!
Fick precis din kommentar så jag antar det blev badhuset? :)
Så fort mina utslag är HELT borta ska vi med dit! Vide måste ju få testa på att :)

Här blir det också tacos strax!
Önskar er en mysig kväll :)
Kramar

Villa Ell sa...

Ja ibland får man släppa sina projekt och bara vara och hitta på något annat kul!
Jag har kikat lite på ert källarprojekt! Spännande!
Åååå vilkna fina väskor...
Vad kul att åka till Rom :) När???

Ikväll håller vi oss hemma och hoppas lille N blir bättre!
Ha en fin kväll
Kram Sandr

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Jösses så söta väskor :)
Mysigt med en liten utflykt :) Det ska man göra ofta :))
Rom..... Åhhh säger jag bara!
Hoppas du har en fin kväll.
Kram kram
Jessica

Sofi sa...

Hej!

Skönt att ni mår bättre nu!
Vilka söta små väskor. Uggleväskan skulle jag nog välja, så fin!

Ikväll så blir det pizza för vår del, brukar bli någon form av hämtmat eller tacos på fredagar, sen mys i soffan:)

Ha en fin start på helgen!

P.s När var det ni skulle åka till Rom förresten?

Kram på dig

anettan sa...

Här blir det soffhäng....kram Anette

Unknown sa...

Verkligen inte roligt att ni fick den hemska sjukan en gång till. Här går den runt runt runt på dagis och senast idag skickade de hem ett barn;( Nu kommer de troligtvis införa att man ska stanna hemma minst 72 timmar (istället för gällande 48) från första friska dagen. Ja för vi vill inte åka på det igen.

Härliga ryggsäckar. Här har vi införskaffat oss fjällräven och trivs massor med dem:(de finns i många ljuvliga färger)

Önskar er en härlig helg
Kram
Annie

Linda sa...

Tacos var det ju här också. Ha, ha tror faktiskt att hela, halva Sverige äter tacos på fredagar. :)

Den översta ryggsäcken var jättefin.

Ha en bra lördag!
Kram Linda