måndag 18 februari 2013

Träningskläder

Gina Tricot

Gina Tricot

Stadium

Stadium

Stadium

HM

HM

HM

Finns det något mer motivationshöjande än nya träningskläder?
Det kliar ju riktigt i en när man shoppat nytt
att få ta på det för att pröva hur det känns att svettas i.
Älskar all färg som kommer mer och mer.
Min träningsgarderob är nämligen ganska färglös och trist.
Men i vår får det nog bli iallafall ett nytt linne med mycket färg.

Ny vecka.
Eftermiddagsjobb står på schemat.
Efter lite förkylningskänningar i helgen och endast en styrkepass
för benen så ska det idag bli skönt med ett mamma-pass.
Kan bli tungt i den nykomna snön.
Så får se hur många som vågar komma.

Har ni några särskilda planer för nya veckan?
Vissa kanske har sportlov, här har vi det v 7 så här är det åter vardag.
Kramar



12 kommentarer:

Kia sa...

Gillar det gröna linnet från stadium! Ska nog åka och titta lite närmare på det. :) Behöver nya tights också. Eller behöver.... vill ha.
Veckan blir lugn el som vanligt, förutom att vi drar till Dalarna på fredag. Sambon och M ska åka kortvasan.

Ha en toppen dag!
kram Kia

anettan sa...

Här börjar sportlovet idag...mina pojkar är lyckliga! De har träningskläder i alla butiker idag, bra med stort urval. Önskar dig en fin måndag. Kram Anette

Unknown sa...

Hoppas många dyker upp på mammaträningen. Kan på ett sätt förstå rädslan då det inte är roligt att halka i snön men tar man bara på sig bra skor och är försiktigt så går det ju träna ute;) Men ibland är det nog lite lätt att hitta ursäkter tyvärr.

Ha det nu så skönt på träningen och ta hand om er;)
Kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Supersnygga verkligen!
Stora killen har sportlov men kommer inte vara hemma ändå... han går elitfotbollsgymnasium på annan ort och från fotbollen finns det inget lov :)
Ha en fin måndag.
Kram
Jessica

Marie sa...

Ohh snygga träningskläder de har

Husbilen Tuzzen sa...

Visst är det inspirerande. Älskar det gröna linnet från H&M. Kanske får ta mig en tur dit :-)

Kör lagom hårt om du är på väg att bli förkyld.

Kram Helén

Mormors lilla söta sa...

Hej kära Malin!
Jag skulle behöva hjälp med en sak i min blogg, Hur sätter jag bilder på sidan av bloggen. Försökt med det mesta, behöver verkligen hjälp med detta. Antingen skickat du ett mail via min blogg eller ringer du mig. kram på dig!

Mormors lilla söta sa...

Hejsan!
Det var ett tag sedan, skulle gärna behöva hjälp med en sak. Hur sätter man in bilder på sidorna på sin blogg, skulle gärna vilja ha hjälp med detta. Skulle du kunna vara så snäll och hjälpa mig med detta?
Kram Vickan

Emilias sa...

Hej!!

Åh det finns så mycket fina träningskläder, hm har väldigt mycket fint nu. Så kul att köpa med :)
Vet vilka tights du menar, funderade på om jag skulle lägga till några hundralappar o köpa såna, men hoppar nog det. Tror inte heller på det riktigt!

Japp, bara kroppen som vikt vid bålövningar. Plankan är ju klassisk. Har lite hat till den dock men kör den ändå. Sidoplankan är värst! Annars kör jag en del rump/höftlyft och rygglyft. O nån mer som jag inte vet namnet på ;) vilka bålövningar kör du? Kan behöva lite inspiration :)


Haft en bra start på veckan :) hoppas det!!
Kramis

Frederica sa...

Snygga!
Och det är ju något särskilt att ha fina kläder, motiverar lite extra ;)

Hoppas du haft en fin helg!
Har ju knappt hunnit kika in.. men nu är jag tillbaka ;)

KRAMAR

Home2tiny sa...

Sportlov här, jobbar idag med sen semester o ledigt med killarna. Min äldsta kille tränar på gym, kanske jag skulle hänga med honom för att få lite pepp. Varför är det så svårt att hitta motivationen när man hållit uppe ett tag? Ha det bäst. Kramisar Tina

Anonym sa...

Kan du inte göra ett inlägg om hur man kommer igång m träning efter förlossning? Tips på övningar o så.
Kram