lördag 18 februari 2012

Att få inviga en ugnsform....




När vi var i Jönköping i Söndags
hittade jag en ny fin ugnsform i en lågpris butik.
På menyn står det nu fiskgratäng,
mest för att jag längtar så efter att få inviga min nya form.
I-lands fjanteri till max?!?

Lyckan var stor igår under och efter pump passet.
Så härligt att låta musklerna vakna till liv igen.
Till och med de hatiska utfallen var härliga.
Dagens lagom dos med träningsvärk är också ljuvlig,
saknad och välkommen!

Nu grunnar vi ut en bra hundpromenad,
sen ger vi oss iväg ut i friska luften.
Ha en riktigt skön Lördag,
Kramar

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fin form.Kul när man hittar saker man gillar.Ha nu en fin lördag,Kram Rita ♥

Marianne sa...

Vilken fin form, den förstår jag att du vill inviga direkt...i-lands fjanteri eller inte -jag är likadan;)
Blir fisk på menyn här idag också, lax i ugn -gotti gotti!
Ha en fortsatt härlig lördag!
Kram Marianne

Hemma på Sjuan sa...

Fin form du har hittat, hoppas att gratängen blev god :)
Du är inte dålig du som är igång med pumppass redan! KRAM

Anonym sa...

Riktigt vacker form och visst är det något speciellt men nya ugnsformar;)

HOppas fiksgratängen smakade gott.

Önskar en härlig söndag