onsdag 5 juni 2013

Sko sig småländskt ;)




Jag måste bara tipsa er om SportsDirect.
Vi hittade denna sida förra veckan när MrJ spanade 
efter nya gympadojjs.
En Engelsk sida som man kan få på knagglig svenska tack vare google-translate
och alla prisuppgifter i sek.

MrJ beställde på tisdagen och på fredagen var hans skor här.
"Daily Deal" så ett par puma skor kom hem som han inte ens gett hälften
för mot vad de kostar annars.
Och sen hade han turen att de satt som ett smäck.

Så igår lades ännu en beställning.
3 par skor till LillaS och 1 par till mig.
Kalaset slutade på 240:- med frakt!!!!!!!
Ja, ni må tro att den småländska ådran jublade i mig ;)
De har inte bara skor, utan kläder i massor,
så härifrån lär jag mer än gärna handla igen.

Idag vankas årets enda inplanerade motionslopp.
Tar det som det kommer och får se om kroppen går med på lite
joggande eller om det får bli att promenera runt.

Ha nu en riktigt skön Onsdag,
Kramar


6 kommentarer:

Linda sa...

Tack för tipset! Ska genast kika in där.

Ha en bra dag!
Kram Linda

Husbilen Tuzzen sa...

Gud vilken bra och billig sida! Farligt farligt. Jag måste lägga band på mitt shoppande just nu så jag fick klicka bort sidan snabbt :-). Men tack för tipset!

Önskar dig en fin dag.

Kram Helén

Kia sa...

Ja, det var ju överkomligt!!

Ha en toppen dag!
kram Kia

anettan sa...

Det lät billigt. Får nog gå in och titta där. Ha en fin kväll. Kram Anette

Anna - Vitt eller svart sa...

Hello!

Titta in här och hör av dig till mig!

http://vittellersvart.blogspot.se/2013/06/grattis-till-en-vinnare.html

Ha det fint!

Kram Anna

Unknown sa...

Men så härligt, fynda skor är ju annars inte så lätt;)

Önskar dig en härlig kväll
Kram
Annie