onsdag 12 juni 2013

Omfamna dagen





En härligt blodröd pelargon jag fick av snälla 
svärmor härom dagen.
Tyvärr gör inte bilderna färgen rätt.

God Morgon Onsdag.
Ny dag och även idag ser det ut som att solen är med oss.
Visst kom det några små ynka regnskurar igår.
Men överlag är ju vädret helt galet fint.
Det är en lyx verkligen att få vara hemma tillsammans nu.

Många skolavslutningar är det ju nu i dagarna med.
Så hoppas verkligen solen vill visa sig för dem.

Ha nu en riktigt härlig dag.
Här ska jag möta Onsdagen med nyfikna öppna armar.
Man vet ju aldrig vad man lär sig just denna dag.
Kramar







6 kommentarer:

Marianne sa...

Alltid lär man sig något:)
Ha en skön dag i solen!
Kram

Ekenäsliv sa...

Jättefin pelargon!!!
Låter som ett mycket bra recept på en onsdag:)
Vi ska snart göra oss redo och åka in till stan och läkarbesök. Hon är mycket piggare idag tack o lov, men vi är hemma för säkerhets skull idag. Och så ska vi ju snart till doktorn med.
Ha en fin fin onsdag nu och fånga dagen!!
Kram Anna

Villa Frejas bokblogg sa...

Härligt med sol. Här skiner solen också men det blåser och är lite kallare än i går så jag sitter inomhus och pluggar. Kram.

Villa Ell sa...

Här är lite grått och sol om vartannat.. och imorgon är det skolavslutning må vädergudarna vara med oss :-)
Så skönt att ha en dag utan planering, och visst är det så att man lär sig något nytt varje dag.
Jag har iaf lärt mig att aldrig mer skicka mannen att posta ett paket (en retur på ett par byxor)för han tog inget kvitto och paketet har försvunnit med posten- Suck! En grej fick han i uppdrag och det sket sig haha..
Ja det var inga jättedyra byxor men ändå... surt!

Hoppas du haft en bra dag
Kramar Sandra

anettan sa...

För inte så många år sedan tyckte jag det var en "tantblomma". Nu.....tycker jag det är en jätte fin blomma....jag tar ingen slutsats på det haha. Kram Anette

Marie sa...

Så fiiint hon fick, samt den röda är ju så vacker. Ja var ju underbart väder igår, idag är det kallare