fredag 7 juni 2013

En otämjd bukett......






Snittblommor i all ära.
Men det vackraste jag vet är nog en vildplockad 
sommarbukett som inte riktigt går sätta i en vas utan att några blommor
ska hänga och slänga åt olika håll.

Veckans bästa dag är här. Och speciellt denna veckan.
MrJ har varit inne lite extra och jobbat natt då de har så mycket att göra.
Hans fjantiga fru har då galet svårt att somna om kvällen när hans sida ekar tomt.
Så veckan har varit galet tröttsam och energin har fått
läggas på lilla fröken bus, hund och så motionsloppet i Onsdags.
Men i natt ska jag allt åter slumra gott,
förutom alla kissepauser som blir av den busiga vilden i magen.

Men nu ska vi försöka sätta lite fart.
En hundrunda i skogen är tanken nu när luften ännu är
svalare och syret lättare att andas.
Ha nu en riktigt finfin Fredag,
Kramar


10 kommentarer:

Unknown sa...

Godmorgon du härligt duktiga gravida kvinna. Är så imponerad av dig och ditt lopp;) så duktig.

Härlig bukett med blommor. Jag gillar den också bäst så, vilda och otämjda.

Önskar dig en härlig dag
Kram
Annie

Hemma på Sjuan sa...

Visst är det vackert me alla vilda blommor och allt som händer i trädgårdarna!
Hör bara av dig om du & Emma vill komma och titta på valparna, nu är de för goa ;) Kram Suss

Marianne sa...

Den absolut vackraste av buketter!
Du e galen gravida kvinna, du ska ju ligga i hängmattan och bli ompysslad och uppassad nu, inte jogga;) -jag är imponerad av din energi!:)
Ha en skön dag!
Kram

Liza sa...

Vilken sommarbukett, så fin!
Men himmel, jag fattar inte att du sprang.. bra jobbat!!
Något som känns svårt för mig allaredan... hm! =)

Trevlig helg!

Kram Liza

Sofi sa...

Hej vännen!

Är så imponerad av dig!
Att du tog dig runt den där rundan höggravid och allt:)

Finaste blombuketten är vildvuxen precis som din!:)

Ha en bra dag!

Kram på dig

kavallinskan sa...

Vilken vacker bukett..tror jag ska ge mig ut och plocka en jag med!
Ha en fin dag!
kram viktoria

anettan sa...

Hoppas du får sova bättre nu då. Vilken fin bukett. Trevlig fredag. Kram Anette

Villa Ell sa...

Visst är det vackert med riktiga sommarbuketter!!!
jag är likadan jag kan inte heller riktigt sova när H är borta... konstigt det där ;-)
Här har dagen gått i ett.. eller gör inte alla dagar det med dom små! Denna helgen är H ledig så vi fixar och donar med allt och inget!!!

Ha en härlig kväll och vila nu och rå om dig själv
Kram fina du
Sandra

Husbilen Tuzzen sa...

Jag håller med dig. Jättevackert med naturens egna snittblommor.

Hoppas du fick en härlig dag.

Kram Helén

Marie sa...

Sover också sämre då sängen bredvid ekar tomt, samt så fin bukett =D

Här kissas det också ofta ;)
kram