fredag 16 mars 2012

Inte bara sömn som ger energi....





MrJ tog med sig lilla S och Dix till skogen.
En ammande mamma kanske borde passa på att sova.
Men när solen skiner utanför fönstret är det svårt.
Rastlösheten tar över min kropp direkt.

Cykeln plockades fram ur "vinterns garage".
Passade på att ta mig till småstigar i skogen,
för det är där jag älskar att låta benen löpa.

Så nu är energin tankad genom sol och träning.
För är det något som ger mig energi är det just sol och träning,
visst, sömn behöver man också.
Men det hinner jag kanske få en liten dos av nu efteråt,
annars får det bli tidig kväll.

Ha en riktigt mysig Fredag,
Kramar 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så duktigt av dig. Heja heja. Sov nu så gott inatt

LyckligaPraliner sa...

Du verkar så härligt pigg och glad! Underbart :)

Kram Ann-Louise

Hanne sa...

Vilken energi du har! :)
Härligt o ta vara på vädret o vara ute så mkt man bara kan :)
Vi gick i två timmar idag, skitskönt.
Du får gäärna beställa tårta ;) så tänk på du!
Trevlig helg!!
Kram