lördag 17 december 2011

En vecka kvar....

Men var är julkänslan,
och framförallt,
VAR ÄR SNÖN??????


Vill kunna ta galet roliga snöbilder på Dix,


Och hitta den där roliga 
"Hej jag känner mig som en tomtenisse-känslan"
(eller just nu med magen kanske det mer blir 
"Den riktiga stora tjocka tomte-känslan)

Men här är det nog bara
SUCK-känslor.
Håller nu mest tummarna för att det blir riktigt kallt
i veckan som kommer, 
och att om en vecka när vi vaknar yr snön utanför fönstret.

Har ni hittat julkänslan?
I så fall, 
HUR??????

Ha en skön Lördag

Kramar

2 kommentarer:

Marianne sa...

Idag kommer första snön här så något litet pirr i stämningsnerven blir det ju, men jag törs inte ropa hej mitt vinterland direkt:(
Hoppas och håller tummarna gör jag däremot:)
När ska den lille komma?
Jag har ett barnbarn på väg som väntas komma den 14/1 -längtar!:)
Har ju en liten kille som fyllde 1år nu i december, så nu blir det spännande att se om han får en tjej eller killkusin:)
Ta hand om magen och passa på att känna dig som tomtefar, man saknar det sedan;)
Kram

Gnistra i Norr sa...

God Jul
önskar
Gnistra i Norr