söndag 8 februari 2015

Besatt personlighet?





"Att bara vara" verkar inte vara min starka sida. 
I vanliga fall kretsar det mesta kring att få ihop träningsschemat 
utefter familj och andra "måsten". 
Men med 3 dagars träningsvila i bagaget har jag sugits upp av hemmet. 

Första gardinen till kök/vardagsrummet är klar, 
2 till dit och en till LillaS rum är kvar att sy.
 Det har flyttats runt på inredningsdetaljer 
och lite krokuslökar har planterats lite här och där. 
Lite annat har fått ny färg med sprejburken (men ligger på tork). 
Ja, som lite smått besatt har jag försökt hitta tid till mina projekt. 

Att bara vara kanske vore en ny utmaning. 
För jag kan inte annat än tro att min personlighet är aningens besatt, 
besatt av att ständigt ha något som tar upp all övrig tid i livet. 

Någon som känner igen sig?
Kramar

Inga kommentarer: