onsdag 11 april 2012

På vårt dass luktar det blomma...


Medan vi väntar på våren ute får den hålla oss sällskap inne.
Även i badrummet.

Idag har vi haft en riktigt grå dag, mest myst i soffan och inte gjort många knop alls.
Förutom lite dop-planering, det börjar närma sig.

Men har man hund så får man till sist ta sig i kragen.
(Hon har dock fått en ordentlig runda av husse på förmiddagen, så lugn och fin, hon får motion vår hund även om jag suttit i soffan hela dagen)
Blev lite jogg-intervaller med världens bästa syster.
TUNGT.
Kan ju alltid försöka skylla på att jag hade barnvagnen.
Men benen var helt enkelt trötta och inte alls motiverade.
Så tack kära syster för lite välbehövlig "pisk".
Imorgon ska dock kroppen få vila, bara en lugnare hundrunda tror jag.


Men nu faller ögonlocken tungt,
NattiNatti


"skickat från iPhone"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken bra idé att ställa en vacker blomma på toaletten;) det kan behövas i vår välbesökta;)

Härligt med motion men viktigt att lyssna på kroppen.

Ta hand om dig och ha en härlig dag

I mina gömmor sa...

Härligt med blomma på toan! Så mysigt nu när man kan plocka in kvistar och få det att grönska lite överallt i huset!

Mina ben vill heller inte röra på sig idag, de behöver ligga i soffan och få ett jämnt intag av uppiggande förfriskningar!

Kram och ha en fin dag!
Malin