tisdag 23 augusti 2011

Onödiga men ändå praktiska uppfinningar



Vi fick denna "bräda/kudde/skiva" av svärmor häromdagen.
Ekonom som jag är var min första tanke:
"men ack en sådan onödig pryl - vilken materialistisk värld vi lever i".
Men ikväll när mannen ville så något tråkigt på tvn så kröp jag i säng med datorn.

Inte bra att ligga med den surrande direkt på täcket.
Så plockade fram den "onödiga" presenten.
Vilken smart uppfinning!
Smidigt och ger en grymt bra arbetsställning.

Så får allt erkänna att detta må vara en 
ONÖDIG, men ack så praktisk uppfinning.

Ni hittar den på ikea,
närmare bestämt HÄR

Hoppas ni haft en mysig kväll.
Nu är det dags att släcka lampan här så jag orkar med en ordentlig morgontur med vovven.

Kramar

1 kommentar:

Gisela Testmann sa...

jo ibland får man krypa till korset o erkänna att"den där saken" nog inte var så dum ändå ;-) - haha - jag känner igen det!
Jag har varit på liten loppisrunda - härligt - det blev lite fynd!
kram o sov gott!
gisela