onsdag 31 augusti 2011

Att unna sig en plugg-morot





Sprang in på Karlsson en sväng efter 
att ha rastat Dixen ikväll.
Skulle bara köpa ett kollegeblock till matten....

Men när jag såg den söta lilla lådan med värmeljushållare 
insåg jag ju att jag behövde unna mig något fint för att höja
studiemotivationen.

Hoppas nu bara talen blir riktigt mycket enklare i skenet från värmeljusen.

Nu är det bara två arbetsdagar kvar....
sen är MrJ´s eftermiddagsvecka över och vi ska ha
FREDAGSMYS.
Längtar som en trånande fjortis efter mannen i mitt liv.

Ha en riktigt mysig kväll,
Kramar



3 kommentarer:

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Visst måste man få unna sig något fint ibland.. Så det gjorde du rätt i ;) Sitter oxå här & längtar efter min sambo som jobbar eftermiddag. Men imorgon på min lediga dag så ses vi (iallafall på förmiddagen) då det blir mysfrukost :) Sov så gott! Kram

Gisela Testmann sa...

Det ger extra kraft att unna sig lite saker då o då - det var oxå en riktigt söt liten låda med ljus i - det blir man glad av
kram

I mina gömmor sa...

Helt rätt! Jag tror stenhårt på att unna sig saker! :-)

Kram