söndag 10 juli 2011

Teknikens under....

Höll just på att skicka över 
läskande bilder från telefonen till datorn.
Men iphotos bibliotek började bli fullt så raderade en massa 
gamla bilder som jag inte längre var i behov av.
Problemet var ju att jag även råkade radera de bilder 
jag skulle ha till kvällens inlägg, 
snopet!

Men de skulle gå i stil med:

Sen hade jag ju även bild på
all svamp som kom hem.
Och även på kvällens supergoda
kantarellmackor!
Men ni får ha lite fantasi ;)
(bilden är lånad)

Och inlägget skulle gå i stil med:

Ja, helgen har som vanligt rusat förbi.
Alldeles för fort!
Men ikväll tog MrJ, jag och Dixen oss en tur till ett av våra svamp-ställen.
Med svampkniven i högsta hugg så blev det faktiskt en lyckad tur.
Så nu ska jag krypa i säng med en VÄLDIGT nöjd mage,
fylld av årets första kantarellskörd.

Jaja, nu blir det ju inte alltid som man tänkt sig.
Men ni får som sagt ha lite fantasi.

Hoppas ni haft en riktigt skön helg,

NattiNatti


2 kommentarer:

Gisela Testmann sa...

hahaha - fantasi har jag i allefall ;-) - har oxå ätit årets första kantarellmacka - ljuvligt!
Hjärtat hoppar till lite extra när man ser de vackra gula hattarna i skogsbotten........jag noterade att blåbären var riktigt på väg dom oxå
kram gisela

Anonym sa...

kantareller kan vara det bästa! Tyvärr har jag typ tagit överdos för det är inte lika gott längre...

Har också haft en generellt bra helg! Många kramar!
Ellinor