tisdag 20 augusti 2013

Styrketräning med gräsklipparen ;)


Snyggaste filmen ever. Men detta bjuder jag på.
Tricepspressar med hjälp av gräsklipparen.
Även utfallsgång gick ypperligt att utföra medan man klippte gräset.

Sen att jag envisas med att klippa utan drivet igång 
ger också lite puls, så helt okej vardagsmotion med extra touch ;)

Jag smyger in mer och mer styrketräning nu.
Det kliar i hela mig efter tyngre träning.
Och jag var grön av avund när MrJ tog med Dix 
på en joggingtur innan kan jag lova.
Men snart, snart, snart.....!

Hoppas ni fått en härlig start på veckan annars,
och att ni får en mysig tisdags kväll,
Kramar

10 kommentarer:

Mirre sa...

Sidärja så bra betyg =D

Anonym sa...

Jag klippte, högst ofrivilligt eftersom åkgräsklipparen kraschat, vår gräsmatta vid sommarstugan med just en sådan där gräsklippare för ett par veckor sedan. Jag trodde jag skulle dö! Men dagen efter var jag närmare ett kilo lättare så visst ger det resultat.

No34 sa...

Perfekt gratis träning!!!
Så söt lillasyster är, och ja, tiden går sååå fort!!
Ha det gott, kram Kate

Mittgodastefinaste sa...

Bra jobbat!

Kram Jenny

Villa Björkenäs Backen sa...

Bra träning eller hur ? :)
Hoppas att allt är väl med dig !
Ha en fin fortsättning på veckan !
Kram

choicesbyannie sa...

Så smart, här klipps gräset också utan drivet, det ska kännas att man klippt gräs;)

Men visst är det så med kaffet också. Det finns enligt naturskyddsföreningen tre stora bovar och det är kaffe, choklad coh bananer om det är något man ska satsa på att köpa ekologisk så är det dessa tre. (sen ska man undvika att köpa vindruvor helt och hållet för de är rena giftbomberna)

Önskar dig en fin dag
kram
annie

Marie sa...

Tack så mycket för raderna hos mig och ja det verkar och är bra med oss minsann =D
Kramar

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Haha, bra där..;-)

Såå söta, fina små barn ni har ♥♥

Önskar dig en fin dag
KRAM

Villa Ell sa...

Bästa filmen ever ;-) Du är grym med vardagsmotion! Det finns mycket runt omkring man kan träna med!
Våran inskolning går också bra! Vi har inskolning kl9-14 i tre dagar så första dagen att somna där va ju bara att glömma! men det funkar bra, han vill ju gärna klättra på allt! Igår och idag har H varit där (han har sina fridagar från skiftjobbet så då jobbar jag ist) han hade lämnat en timme, lite hängande läpp hade det varit men sen ok... ja allt är ju nytt för honom och sen framöver så kommer det att gå i perioder!

joggturen gick ok igår det känns att man inte rört på sig! Ska ut tillsammans med kompisen idag, kanske lite lättare då!

Kramar Sandra

anettan sa...

Din tid kommer. Du är ju super duktig på att hålla igång så det passar dig. Kram Anette