söndag 23 oktober 2011

Önskar mig sovmorgon....

Blir snart hopplös på mig själv.
Varför måste jag alltid vakna runt 7?




Igår hade jag och min underbara syster tjejkväll,
även Dix fick vara med på ett hörn.
Lagade mysmiddag med potatiskroketter och fläskfilé,
(kanske något av en favorit från barnsben),
åt alldeles för mycket godis, skrattade så magen värkte,
pratade om allt och ingenting och hade det alldeles underbart.

Klockan blev mycket innan jag var hemma,
och somnade gott runt ett.

Men vaknade ändå halv sju idag.
Är trött men helt omöjligt att somna om.
SUCK

Ska väl bädda ner mig i soffan med Dix
och zappa helt meningslöst på tv-dosan.

Ha en härlig Söndag,

Kramar

PS. Varför ska män alltid snarka när de drukit öl?? DS

2 kommentarer:

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej, Vilken myskväll! Potatiskroketter var längesen jag åt, det älskade jag som barn ;) Får nog bli att återuppliva gamla smaker framöver :) Hoppas du haft en skön söndag! Kram Kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Det är så härligt att en syster som man kan mysa med! De låter som en riktigt härlig kväll:)
Stor kram och tack för din kommentar!
Annelie