måndag 2 maj 2011

Min första vinst


Igår vann jag min första bloggvinst hos
Anna
med den underbara bloggen
Tack än en gång, ska bli spännande att få hem den fina vinsten.

Natten har varit orolig.
Vaknat flera gånger för att se så lill prinsen andas.

Idag känns ansiktet mer näpet igen.
Det har han gjort,
men han är väldigt slö och sover mest.
Men tycker svullnaden har gått ner nästan helt nu.

Så vid 04.50 gav jag upp.
vaknade då till av att MrJ höll på att göra sig klar och ge sig iväg.
Klockan skulle ju ändå ringa 05.30 så gick upp
och tog en extra lång runda med Dixen.




Svettigt, frostigt och en underbar morgonsol.

Inte alls särskilt sugen att gå till jobbet.
Vill helst vara hemma 2 veckor och övervaka Zlatan.
Men bara att bita ihop och försöka göra det bästa av dagen.

Tack för alla fina kommentarer och tröstande ord för min lill prins.
Hoppas ni får en underbar Måndag.

Kramar
Malin



9 kommentarer:

vitadrömmar & små kottar sa...

Åh Grattis till den fiiina vinsten tjejen!
Vad roligt att du vann!
stackars er lilla Prins dock.
Hoppas han piggar på sig...
Fy otäckt.

Stor kram Från Eleonor

Therese sa...

Så tur att det gick bra med huggormsbettet, men förstår att du varit orolig <3 Grattis till din fina vinnst, och en fin veckan ösnakr jag dig! KRAM

Anonym sa...

Grattis!

Hoppas på en bra måndag!

Kram Ellinor

LyckligaPraliner sa...

Ha en bra måndag du också! Tur att katter är "sega", riktiga överlevare :)

Ullis sa...

Hoppas han snart blir bättre.
Ullis

Mitt Vita Björkebo sa...

Ja GRATTIS ännu en gång =)..
Hoppas den ska passa in =).

Usch å fy så jag lider med er ang eran misse...
Förstår verkligen eran oro...Jag kan bara önska er all tur i världen för att allt ska gå bra....

Själv jobbar jag vidare med min sorg....Den ÄTERUPPMIG...=(..
trodde nog inte att jag var fullt så fäst vid henne som jag bevisligen var....
Det bara sliter och smärtar...
Så HEJJA zlatan.....kämpa på....DU klarar det <3 <3 <3

kram ANNA

Svarta tassar i vit soffa sa...

Grattis till den jättefina vinsten!
Det är svårt det där med cortison när alla säger olika.:(
Får hoppas på att man slipper närgångna konfrontationer med huggormar.
Vi har ju oxå jättelångt till närmaste jourveterinär... synd nog. För är olyckor framme så sker det oftast inte en vardag konstigt nog.
Skönt att missen verkar lite bättre. Förstår din ovilja att vara på jobbet. Det borde införas v.a.d (vård av djur) lika som v.a.b :)
Ta hand om er alla!
Kram
Jenny

Anette sa...

Grattis till vinnaren .
Skönt att de är bättre med missen :)
Ha en skön kväll
Kramen Anette

Therese Wahlström sa...

Grattis till vinsten, och massor av krya-på-dig-pussar-och-kramar till Zlatan!! Hoppas han blir pigg snart igen.
Det är verkligen läskigt med ormbett. Våra blivande hyresvärdars hund höll på att stryka med för ett par år sedan av ett huggormsbett. Han fick ligga på klinik i flera dagar för giftet hade hunnit ner till hjärtat innan de upptäckte bettet. Allt gick bra som tur var, men han fick äta medicin länge efteråt.

hoppas du haft en fin måndag!
kramar