torsdag 14 juni 2012

Jeans för en smålänning




Idag har Lilla S och jag haft en heldag på stan.
Planen var egentligen läkarbesök på Öron i Nässjö,
men läkaren hade blivit sjuk så blev avbokat.

Ett besök hos farmor och sen lite shopping på stan.
Jag har länge varit behov av nya jeans,
men är oftast för snål och tycker jag kan gå i mina gamla söndriga.
Ändå brukar jag svära fula ramsor var gång vi ska
bort över att jag inte har några kläder?!?!?!
Så idag fick det bli ett besök på bla. Gina Tricot.
Där är det riktigt kul att kolla på prislapparna oftast.
För vem kan motstå ett par sköna jeans som dessutom sitter snyggt
för 199:-, inte en sann smålänning som jag iallafall.
Okej, nu kanske många tycker det är "falsk marknadsföring",
och på ett vis kanske jag är partisk då syrran jobbar på Gina butiken i stan.
Men jag kan nog erkänna att jag älskat Gina Tricot ändå,
dessutom så har jag alltid ett ärligt smakråd när hon jobbar.

Så två flugor i en smäll ;)

Hoppas ni haft en skön Torsdag.
Kramar

Inga kommentarer: